火影忍者比我一個好強烈感覺嘅就係「只要努力,我都可以成功」

 

當中除左主角鳴人之外,最令印象深刻一定係李洛克。

佢就真係一個比鳴人更加無天份只靠後天努力嘅忍者,佢仲遇到一個改變佢一生嘅老師-凱(相比卡卡西同伊魯卡,改變程度絕對大唔過凱!)

雖然佢唔係一流忍者,但起碼佢熱血同永遠唔認輸嘅性格永遠都係我心目中。

據悉佢嘅原型係黎來自李小龍,所以呢個角色可以話係更加令到普通人嘅我更加熱愛佢。

另一位日向寧次:

我會話佢係佐助嘅威力加強版,強就強在佢思想開放,胸懷廣闊,能夠將宗家同分家兩家恩怨接受落黎,知道自己使命行在正途上,雖然實力同佐助絕對差左一大截,但作為男人,佢呢種氣魄梗係贏過佐助條MK小學雞。

。雖然故事主要描述寫輪眼威力,但白眼係支線故事亦係出現過被搶奪,係木葉村重要性相當之高,日向家族能力絕對唔會輸過宇智波家族。

最後就係日向雛田

點解講佢,就係佢對嗚人個專一同堅持。

全行都知嗚人係鍾意小櫻,感覺就似毒撚(嗚人)愛上女神(小櫻)一樣,做隻兵幫女神溝返自己條仔(約定幫小櫻搵返佐助)當然嗚人都當佐助係兄弟先會咁出力,但日向雛田知道自己都係一條心對嗚人,唔會介意嗚人柒柒下去當兵,重點係,雛田係唯一個用生命值硬食敵人攻擊幫嗚人擋招嘅女人。

最後嗚人知道雛田對自己嘅愛終於都接受咗佢,仲生埋一對仔女。

 

佢地都有個共同點,就係性格好,雖然係呢個現實性格好絕對唔夠天份好(即係兩位主角)咁受落,但世界上其實有呢種人係好好禮物,大家記要珍惜同尊重呢種朋友。

 

後記:

寫咁多野其實我都係好鍾意火影忍者呢套動畫,雖然佢無[鋼鍊]個種深深哲學味,但佢比我都有好多種認同感,啟發,希望我嘅觀感無令大家反感。

大家都係喜歡呢套動畫嘅粉絲!

李洛克.jpg

arrow
arrow

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()