close

其實好多年前,我自己都寫咗份關愛座嘅文章。唔止我,好多文人雅士都有寫過。

但我真係唔明,點解咁多年之後,大家仍然都係喜歡影人坐關愛座。

 

再次深思,就發覺呢種人多數都係好欠缺存在感嘅人。

 

*全民記者*

智能機嘅出現,將巴士呀叔呢件事無限複製,不論有理或無理總之食花生就對了。

 

我會唔會坐關愛座?會

但我會唔會避嫌?會,因為我仲未想出名住,雖知呢個社會早就變咗全民記者,全民法官。

佢地出街每日都好期望有呢種事可以出現係佢地面前,好等佢地可以「伸張正義」

 

所以每次卡車人一多,我就自動起身,唔理你地邊個有需要,自便啦下。

 

呢個係我自己嘅方法,好與唔好大家可以自行判決,但一旦見到有坐關愛座就要影人,我賤格啲講呢種多數都係廢人。

 

點樣分你係咪現代人?

人類原始本能反應,遇到危險或驚嚇嘅事情,多數停一停身邊動作再作打算,再決定逃走或者還擊。

現代人類嘅本能反應就立即拎手機影片。

 

唔係我吹水,如果唔係點解成個facebook都可以咁多打架鬧交,甚至連爆炸,跳樓都會有片?因為佢地全部都係一班準備隨時犧牲自己嘅偉大戰地記者黎架嘛。

 

*影住X,無X用*

影關愛座嘅人就同呢埋戰地記者唔同,佢地明明覺得心有不公義(佢地覺得)但就決定靜雞雞影人地,放上自己facebook一齊插佢,起佢底。

為乜?「伸張正義」?

某程度上只係為左自己個facebook多D人黎睇。

 

但要佢地親口同人講句:「唔該讓個位黎,可以嗎?」

比個天佢地做膽都唔敢。

我可以想像到呢種人可能見到強姦,殺人都可能諗住拎機影片為先。

 

「殺人事小!!無片是大呀!!!」

 

*正義或者好平常*

唔知呢種人諗乜,其實要做件好事可以好簡單。

 

我見過有位先生真係行過去同一個真係好專心玩手機嘅人講:「呢位太太有BB,你可唔可以讓座比佢?」

然後個個人就立即起身讓座。

呢個情境我一直都記住係個腦到。

 

一件好事,正義,其實可以好平常。

 

(事源我又見到人批鬥人,人類總是……咳咳)

2016-5-25_01.jpg

arrow
arrow
    文章標籤
    批鬥座 關愛座
    全站熱搜

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()