close

 

一位後生仔見工,因為老闆開會遲到而憤然拍檯走人,然後話「你地奴性真重!」

屬真屬假就由自己判決。

但故事一出街,所有人一面倒咁覺得個後生仔有問題,唔捱得,唔識死,總之負皮多。

但我自己再次深思呢件事,其實跳出固有思想,發覺呢個後生仔嘅想法有如一位革命家一樣。

 

首先,呢位後生無做任何不負責任嘅行為 - 遲到,因此佢認為對方都應該準時。

呢樣野合唔合理?

從大眾嘅反應覺得唔合理,包括我自己。

 

「返工係咁架啦!」

 

「等老闆係好應份。」

 

「你黎求我喎。」

 

呢三句說話都隱藏住一件事:不成文嘅潛規則。

 

*慣性與奴才*

人類係一個習慣嘅動物,只要習慣左,乜野都會變得合理。

只要某日人習慣左,你會覺得有人係條街到痾屎係合理;你會覺得有人撞死人之後,嚮老豆個朵,警察放人係合理;你會覺得一位個主席利用職權去打尖做手街係合理。

 

免費OT,收工都仲要答老闆Whatsapp等等都係合理,因為大部份人都係覺得呢樣係工作嘅一部份,而我嘅工作就係不斷咁去接受一樣唔合理嘅事。

假如,老闆某日遲/唔出糧,你會唔會覺得合理?

 

會,因為以前嘅年代就係咁。

所以香港先會立法,禁止一切拖糧,欠糧嘅行為,再次引申到工人權益。

 

同一件事,當日第一個話要準時出糧嘅後生仔,都極有可能被人話佢唔捱得,係廢青。

 

*英雄工作*

不過現實終歸現實,呢種咁有型嘅工作態度係依家嘅社會的確好難生存。

有氣魄嘅英雄,永遠都係要死在萬刀之下,呢一個就係定律。

而一個有氣魄嘅英雄就應該做返一份有英雄感嘅工作 -  紮鐵

 

呢句說話無任何不敬之意。我有好多朋友,包括我老豆都係做紮鐵。

而紮鐵或者呢類型工作嘅朋友,從來無人夠膽同佢地講免費OT呢份事。

因為只要夠鐘佢地就走!

如果有人要求佢地免費開工……聽講就應該無人夠膽向呢班真漢子講呢個要求。

 

佢地顯示出嘅,係勞動人口嘅團結,同一股英雄嘅氣慨!

 

係我地奴性重定係佢地太年輕,呢件只有將來嘅先至可以決定到。

 

但我只可以肯定,我依家就要繼續被奴役,拜拜。

2016-6-3.jpg

arrow
arrow

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()