帶定頭盔先,我自己真係唔鍾意瘦削嘅女仔身型,特別係自己女朋友更加唔希望見到佢唔食野就去減肥(運動除外),而且肥肥地,抱起上黎又開心,啪啪啪個陣又刺激啲。但我份人係好坦白,我都係鍾意大波。

 

前幾日見到一段文章大概都係講呢個話題,從字裡行間睇到一股怨氣,因此我都幾敢肯定作者係一位女性。

不過我都幾明白佢嘅,個個男人都話喜歡女仔有肉地,但偏偏真係有肉地嘅女人就無咩市場。

個位作者講得岩,男人所講嘅「肉地」同一般女性所諗嘅「肉地」係有嚴重出入。

那,無任何冒犯之意,我只拎幾張相黎做參考架咋。

 

1)有肉地,BMI指數過高。

0509_1.jpg

其實好多人諗住自己係呢款有「肉地」,係就R撚哂頭,點解我無人要!!!!!

咁我係到仆街少少咁講,呢種唔係叫「有D肉」,呢種叫做「好多肉」

所以我要做一個男女對照圖,令到男女雙方都可以有個共識。

早排,先有外國媒體指出,依家唔興六舊腹肌,認為男人要有個啤酒肚先至有安全感。

嗯,係掛,但我唔會信囉,如果係,林雪應該加入咗A&FModol系列。

 

2)無肉地,BMI指數過低。

0509_2.jpg

另一款就係呢種瘦到得排骨,同時亦都係好多女人好渴求嘅完美身材。

講真,我真係最撚憎呢種身材,特別係女人。D女人睇得太多國際Model身型又迷信埋個種變態時裝設計師,總係認為呢種瘦到得骨身材先叫做正。

又話咁樣骨感著起衫先至靚,對唔住,我唔識欣賞。

男人囉喎,我估應該無乜人真心想追求呢種外型掛。

 

3)真正你想要嘅有肉地

0509.jpg

呢張圖係咪醒神好多呢。同時呢張圖先至真係大部份人所講要有「肉地」。

屌,咁咪即係要有波?係架,就係咁解。

最好你D肉全部生到都好似美國隊長咁完美就最好啦。

男人諗緊乜?大家心照啦。

 

*解說*

我以前都係瘦削身型,D女仔成日同我講「食多D野,男人要有返少少肉先好睇。」

幸好個陣後生,食極都唔肥,否則我已經變成第一幅圖咁。

認真,由條排骨變豬腩肉,邊個好D?其實兩樣都唔係班人所講嘅「肉地」。

真係要有「肉地」,岩岩美國隊長就完美示範一次啦。

 

至於瘦,我從來都唔建議。因為我好了解,好多時班女人減肥其實唔係為男人而減,而係為班姐妹而減,瘦極,你都好似唔夠瘦。所以有厭食症,多數都係女人多過男人。

更何況,作為男友或老公,點會希望自己另一半日日唔食野,目的就係成為一個非洲饑民?

 

*點先係重點?*

其實講到底,你個樣好靚,瘦同肥都係有市場,呢樣野真係好現實。(所以本人認為陳凱琳肥到180鎊都會好正)

但當然如果你係個種「肉地」身型,個樣差少少都會好受歡迎,呢個樣真係無得傾。50/50咁計,一般人嘅想法都係差唔多。

 

不過呢樣野都係好膚淺嘅層次。作為一頭雄性生物,如果只為滿足交配慾望,其實好多野都不在考慮因素。

但人與人之間嘅關係總唔可以單純以為性慾黎做量度單位,再靚嘅野望多幾十年都會變質,會厭。

 

*肥得像欣宜,活得像欣宜*

 

其實好多野人生出黎就定咗,樣,家底,身型。

欣宜算係一個好幸運嘅人,同樣我亦好欣賞佢嘅努力同才華,不過又係仆街個句,如果佢只係出生一個普通家庭,佢未必會有依家呢個成就。

不過世事就係咁奇妙,可能世界就係需要一個咁嘅女人去證明比世人聽,肥又好,唔靚又好,唔代表一切。

活係人地地框框入面,永遠都只係人地嘅奴隸。

 

參考欣宜想法,因為都係個句,就算你幾咁完美都好,你都唔會係完美。

反之,你有幾差都好,總會有人識得欣賞你。

 

最後我會送上兩張我真心認為完美有肉地嘅示範(或者你會覺得重口味,but I fuckin’ like it!so what?)。

011.jpg

17ec1p8.jpg

arrow
arrow
    全站熱搜

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()