close

大家好,我一個春秋時代嘅楚國人。

每年呢個月某日,都會有一大班人圍埋唱歌,一股熱情澎湃,一份感動同希望,賣嘅係正義,講嘅係道理:因此成為最佳嘅銷售項目。

 

唔知幾時開始,悼念端午節都要由某個人,帶去某個位到食糭,個個先叫「悼念端午節」。如果我要係另一個地方講屈原,為屈原去平反,就比個班人話我唔尊重屈原,唔尊重端午節。

 

當日屈原為咩而死,大家心裡有數。唔係因為無錢買樓而死,而係想為呢個國家付出多少少野,向國家為人民去要求多少少野。

最後佢被人殺死。

係呀,屈原唔係自殺,佢係被馬車撞死。今時今日仲有好多楚國嘅官員都話當日屈原係自己跳落河,城門無死過人。

其實係,當日佢一個人頂住四,五架楚國嘅馬車,為嘅就係唔比班楚國士兵入城。

 

到今日,搞「悼念端午節」班人好似變左搞演唱會咁,完全唔記得咗呢件事係因為乜野而發生。

最無恥嘅係,佢地會等到民眾唱到highhigh地就叫人捐錢捐乜。

我心諗:乜報仇要捐錢嘅咩?

 

最後發現呢個演唱會除左比班人發下國難財,就係比另一班人以為每年去「悼念端午節」所有事都會解決,楚國嘅狗官就會怕你。

事實係佢地每年端午節嘅時期,一邊食下糉,一邊睇下你班傻仔唱歌。唱完歌,你地第二日就繼續返工返學,當無事發生。

佢地不知幾想你地年年都搞,搞得越大越好。

 

楚國人就係咁,我亦除左寫低今日嘅感覺之外亦都無能為力。

 

唔好問點解楚國人會用廣東話同繁體字啦!個啲無文化嘅種族先至會睇唔起我地用呢啲語言同文字嘅姐。

 

(以上故事純屬9UP,如有雷同只是影射)

arrow
arrow
    文章標籤
    端午節 楚國人
    全站熱搜

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()