close

半年前見到個朋友買咗架我到依家都唔知佢咩名嘅車。

佢有趣,唔比你坐,淨係比你企,仲要叉成晚電先可至行,如果條路唔夠平,隨時會仆係條街到。

不過我之後見到拳王泰臣都仆過,我個心立即好過小小。

 

但我知道我絕對比泰臣勁勇猛,因為我踩住個一個會郁嘅炸彈。

 

地表最強*

話說半年前,富爸爸同我講向外國訂購咗部航拍飛機,足足要成6千銀,雖然我唔知佢買黎做乜,但令我相信更加「富爸爸」呢個朵唔那係流嘅。

然後幾個月後,富爸爸話間航拍公司執鳩咗,依家乜都收唔到,除咗皮。

 

見到佢咁撚失望,我只好託強國達人呀添幫我去望下全球最強科技產品之城 -華強北路

 

好耐之前同朋友一齊去過深圳華強北路,真係令我呢個港燦大開眼界。

同時令我內心不斷咁恥笑班投資者同科學發燒友,使乜全世界咁周圍睇科研展覽姐?

一個華強北路已經集合哂全球最強嘅科技產品啦。

 

無耐呀添揼完個邪骨,返落香港就打黎同我講:

 

「部同款機,800人仔,12隻色選擇,高解像度,再送一個專拍慢動作鏡頭,如果兩部一齊買,包送貨到香港,6個星期保用。我頭先仲見到其他新野,如果個到買夠2000蚊仲有架微型遙控飛機送,買夠6000……

 

「屌你呀!咁多野送?個老闆有冇請埋你叫雞呀?」

 

「有呀,岩岩先去完!所以你要訂就快,我下星期又去過。」

 

真係痴撚線。

痴撚線嘅除咗係呀添不斷係咁講頭先個按摩師有幾大波之外,其實最震撼我嘅就係個種低到你真係唔敢相信嘅價格。

 

*地表最賤*

剛剛內地富商馬雲發表咗偉論:「假貨質量比真貨好,而且價格更低,服務更好」

回想呀添向我嘅陳述,完全體會到呢句說話嘅真諦。

 

事實上,一件發明品最使錢嘅係研發,當你偷撚咗人地嘅發明再大量生產,自然係會達到「價格更低」,當「價格更低」自然就可以做到「服務更好」。

如果佢有少少智慧,仲可以將偷黎嘅發明加而「改良」,就可以變成更「高質量」

 

馬雲呢句說話的確係一句真理,強國式的真理。

說明呢個國家係點樣運作,點樣生存,有如一名強盜,賊匪強暴完一個村莊然後苦口婆心咁拎住啲財物向村民講:

「呢啲野係我地成班兄弟親力親為搶返黎!每一分一毫都係有血有汗架!」

 

一個會讚頌假貨同搶劫嘅國度,我真係好撚震撼。

 

我已經唔會再為喬布斯嘅死亡而感到有任何可惜,因為係可見嘅將來,華強北路將會出產更多嘅喬布斯。

arrow
arrow
    文章標籤
    電動平行車 喬布斯 馬雲
    全站熱搜

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()