close

 

 

愛情會令人失控,對一個只可遠望對方嘅愛情更加令人失心瘋。無奈,世人都係鍾意自殘。

貪戀一個神,可以犧牲自己所有,都唔去選擇愛一個凡人。

 

Fion就係個個人

 

Fion不論外表同內涵都有唔錯嘅質素,談唔上係絕色美女但一定「搭得杯落」。但可惜佢性格就係充滿住自殘傾向。

 

*神的無情*

 

Fion以前都同我透露佢對公司某個合作拍檔好感興趣,我直接啲講 - 佢見親人地都出哂水。

對方有錢有家底高大有學歷,名符其實係男神格(酸葡萄撚表示佢唔太靚仔LOL

Fion主動向對方聯絡,不過無耐都知道對方有未婚妻。

 

至於呢位男神,同一般男人一樣都係咸濕同貪新鮮。見到有女埋身,絕對遵守一套「食得唔好嘥」嘅法則。

故事後半段都係啲老套到我自己都唔想講嘅劇情,但我都係會照講。

 

「呢場係商業婚姻,我都無得選擇。」

「我愛你,但我同你根本唔可以一齊。」

「你值得搵過比我更加識得愛鍚你嘅人。」

 

然後我就發現TBB嘅劇情原來唔係真係咁膠。

 

而我都遵守我自己一套「勸阻無效,由得你死」,而事實Fion就個日開始就要生要死。

不過最抵死係,佢從來都唔覺得個男神有錯。

 

當然啦,神黎架嘛,點會錯呢。

 

*人的愚昧*

愚昧嘅人又點至係Fion一人,最愚昧個個應係我個日去搵Fion,佢身邊個男性朋友。我又要直接啲講 - 兵

當晚,Fion繼續重覆男神同佢之間曖昧嘅要求,同埋無情嘅拒絕,我聽都聽到悶,諗住轉個話題,問下佢頭先條仔。

 

估唔到Fion突然好撚清醒咁答我:

「佢係鍾意我,但我對佢真係無興趣。」

 

「佢份工唔係咁有前途。」

「佢屋企環境唔係咁好。」

「對佢真係冇咩特別感覺。」

 

是但啦,都係一堆經濟原因同藉口,最主要,呢條仔唔係神。

但以我所知,條仔又對Fion好好,而Fion亦承認呢個係事實。

 

*平凡的愛*

人就係咁,鍾意自殘。

但我明白,呢種自殘來自於唔甘心,唔甘心去做一個凡人。

 

每個人都想做神,神嘅價值就係比人高,只要你有機會接觸到神,那怕只係一剎那,你都會覺得心滿意足。

因為你知道,只要你接觸神個一刻,你嘅價值已經唔再係一個凡人可以取代到。亦因為你曾經接觸過神,你唔會再願意放下身段去同一個凡人為伍。

 

所以你寧願一直做神嘅附屬品,直到你見到另一個神;而多數另一個神,都係會繼續咁對你,因為神就係無情。

 

Fion係咁,條仔係咁,好多人都係咁。

arrow
arrow
    文章標籤
    愛情 犧牲
    全站熱搜

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()