close

 

 

每個人都有怪癖,不論多少深重都會有。

但當發現自己嘅怪癖好多人都有,個種其實就慢慢變成唔係怪癖。

 

不過我今日唔係講咩有深度嘅強迫症問題同根源,而係講「食」嘅強迫症

 

*由淺入深*

相信有唔少人都試過,嗌完切雞飯,返到去打開個飯盒先發現燒味師傅無比薑蓉你,個種感覺仲難堪魚柳包走魚柳。

 

「薑蓉先係一盒切雞飯嘅靈魂!」

我絕對認同呢句說話,因此犯下呢種錯誤嘅燒味師傅真係罪大惡極!

薑蓉呀!無薑蓉切雞飯,根本唔可以叫做切雞飯!

有如食薯條一定要點茄汁,無茄汁嘅薯條根本唔可以放入口。

 

呢種眾所周知嘅「食物強迫症」隨住時代進步,網絡世界嘅發達相信都好多人都會有呢種覺悟。

 

燒鴨一定要配瀨粉;牛腩一定要跟河粉;西多士一定要跟冷奶茶。

 

有次我係到話想食叉燒河,竟然引來一埋朋友圍屌我,話我唔閪識食。

不過大家都係講笑姐,事實上大家都知道只要岩自己心水,叉燒落沙律醬,麥樂雞點雪糕黎食,又何不何呢?

 

*重症之困*

但陪隨住自己嘅「食物強迫症」越重口味,你就越難係街上搵到自己岩心水既食物配搭。

 

本皇就係一個極喜歡食「淋」公仔麵嘅人。

但由於普世價值觀都認為公仔麵應該係要食「硬身」,所以我每次都加多提點

「淋啲」「淋啲」「淋啲」「淋啲」

 

可惜呢種要求,有時總係打唔破世俗嘅枷鎖,送到我面前嘅好多時仍然係一般人喜歡嘅「硬身」,而我唯有係到「祈禱」,等佢個面淋啲先食。

因此,每次同人去打邊爐我都係食唔到公仔麵。

每次麵落去唔夠1分鐘,班友已經搶走哂,第一個面係咁,第二個面係咁,第三,第四麵……

 

妖!到第五個我都食飽啦!

 

有時我真係好討厭自己呢種「食物強迫症」。

但覺得慶幸係,我唔係嗰個麥樂雞一定要點雪糕黎食個位朋友。

 

 

大家可以係到留言,分享下你自己嘅「食物強迫症」

arrow
arrow

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()