close

本皇已經好少少少少少少睇電視,尋晚咁岩見到大台有個節目講啲生活小智慧嘅野甚感興趣。心諗:「幾有質素喎」

 

正當我繼續睇,突然之間諗起鮑起靜。

 

點解?點解會諗起鮑姐!?

 

屌你老味,咁似個「已故台」個「乜乜大發現嘅」!?到我之後上網去搵下資料,唔係似咁簡單,直情係抄咁滯。

 

*大台&已故台*

我必須承認,細個係好鍾意睇大台,主要原因就係覺得大台係清啲而且我成日嫌已故台有陣「陸」味。同樣係星期六播係周星星啲戲,我都係寧願睇大台都唔肯睇已故台。

 

不過有樣野不得不讚以前已故台做野真係幾有質素,由今日睇真D,百萬富翁等等,基本上大台有乜抄乜,完全唔需要有任何嘅猶豫。

尤其依家已故台完全死亡,佢地製作過嘅野有如一個輕熟女未亡人,等緊比嗰個毫無道德底線嘅痴漢,徹底地強姦。

 

呢個情況令我啟發到,個間「名創乜物」一定會成功,而且好成功。

 

因為呢種就叫「創意」

 

*創意*

記得以前學設計,有個老師好坦白咁講:「神創造人,人創造其他產品,某程度上我地所有野都係抄返黎,只不過有人改得好,有人改得唔好。」

 

我當時都冷笑一聲,繼續玩CS。

只怪我不求上進,如果我當日真係了解到呢句說話嘅真諦,或者今日有幾億市值嘅「神抄之塔」就係我!

 

每日都有人同我講,香港係需要好多創意產業,但偏偏負責管理呢件事嘅人就係一班毫無創意嘅官員。

 

叫班無味蕾嘅去試食,難怪香港有間叫9記牛腩可以咁出名,賺咁多錢。

 

*耐性*

傻啦,創意係需要時間同研究,而係香港呢個地方其實最欠缺嘅就係「耐性」

人地韓國娛樂界花幾多時間同資源,先可以訓練到一個好似G-Dragon呢種明星。香港有冇G-Dragon?有

 

G-Dragon紅左個陣,就自然會有,未紅絕對唔會有。呢種「同類產品」依家係市面上係有幾多?

 

有如同個班玩股票人講:

「A公司,廿年就之後可以搵大錢,而且所有野都係屬於你。」

「B公司,三日後就升到仆街,同時亦都會可能跌到仆街。」

 

傻都知道,一個香港人會點揀。

一定要快,快快!

 

唔止!

最重要係,會有班「精英」同你講:「傻架!?自己做?你梗係等人諗完試完改完之後拎黎做架啦!」

 

點解香港出唔到Steve Jobs 呀?因為Steve Jobs都去咗炒iphone  LU

arrow
arrow
    文章標籤
    創意
    全站熱搜

    吹水皇 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()